Zdalny dostęp dla osób niepełnosprawnych
Źródło: mbank.pl 19.08.2021
O ile w aplikacji mobilnej mBanku nadal są problemy z brakiem odczytu na bieżąco przez Voice Over wpisywanych cyfr np. kwot przelewów, to obsługa klienta wydaje się być na wysokim poziomie i uwzględnia ograniczenia osób ze szczególnymi potrzebami (przyp. Red.)
Bankowość bez granic
Dzięki różnym kanałom komunikacji oferujemy osobom niepełnosprawnym szeroki dostęp do nowoczesnych usług bankowych
Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób kontaktu z mBankiem:
Serwis transakcyjny,
mLinię banku dostępną 24h na dobę, 7 dni w tygodniu,
Punkt placówki banku,
Eksperta online, wybierając jedną z poniższych form kontaktu:
Rozmowa wideo
Rozmowa audio
Rozmowa czat
Obsługa w PJM
Na bieżąco wprowadzamy udogodnienia dla klientów z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Jeśli dotyczy to Ciebie powiedz nam o tym wypełniając oświadczenie.Zapewnimy Ci wówczas najwygodniejszą obsługę.
Dlaczego warto podpisać zgodę?
możliwość korzystania w serwisie transakcyjnym ze specjalnej zakładki dla osób niesłyszących komunikujących się w PJM,
podejmowanie przez bank niestandardowych działań w przypadku pojawiających się trudności,
właściwa reakcja banku na potrzeby wynikające z niepełnosprawności.
Zgodę podpiszesz w domu lub oddziale banku -
Zgoda na przetwarzanie danych o niepełnosprawności:
https://www.mbank.pl/pdf/inne/zgoda-na- ... wnosci.pdfSkorzystaj z jednego z trzech sposobów, aby poinformować nas o rodzaju swojej niepełnosprawności: