Kampania Blika dostępna dla OzN
Źródło: FB 27.10.2023
Warto zwrócić uwagę na kampanię Blika, która jest dostępna dla OzN.
Tomasz Kot wykonujący Strofkę Techno w polskim języku migowym? To element kampanii BLIK “Strofki", pierwszej kampanii marki, która jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku i słuchu.
Tego jeszcze nie grali, więc warto zobaczyć (lub posłuchać).
Do mediów społecznościowych zostały przygotowane wersje Strofek z kontrastowymi napisami, tłumaczeniem na polski język migowy i audiodeskrypcją.
Wideo dostępne na:
YoutubeShorts:
www.youtube.com/@blik8740/shortsTik Toku:
www.tiktok.com/@blik.comInstagramie:
www.instagram.com/blikmobile/reels/Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja ChangeServiceplan, a za jej dostępność - UNMUTE.
Zdjęcie, Grafika przedstawia napis: Pierwsza nasza kampania dla BLIKA, a pod nim kompilacja 3 zdjęć Tomasza Kota jako DJa, śpiewaka operowego i rapera. Na zdjęciach oznaczenia: Strofka Blika, PJM, audiodeskrypcja, napisy. Na dole logo UNMUTE.