Portal - Informator Obywatelski Osób Niewidomych

www.defacto.org.pl
Teraz jest N sie 25, 2019 06:57

Strefa czasowa: UTC




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr maja 28, 2014 12:33 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Młodszy specjalista ds. weryfikacji i wyszukiwania danych - Wrocław
Dodano: 2014-05-27 Autor: Anna Podsiadła

Profil stanowiska:

• weryfikacja poprawności danych (telefonicznych, adresowych, finansowych) wprowadzanych do programów
• wyszukiwanie danych telefonicznych w dostępnych bazach internetowych

Wymagania:
• wykształcenie min. średnie
• orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (stopień lekkim lub umiarkowany)
• gotowość do podjęcia pracy dwuzmianowej (7:00-14:00, 14:00-21:00)
• dobra obsługa komputera, w tym pakietu MS Office: Word, Excel

Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 7/8 etatu
• szkolenie stanowiskowe
• pracę w miłej atmosferze

Miejsce pracy:
ul. Grabiszyńska 251 D Wrocław

Uwagi:
Prosimy o dołączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Transcom CMS Poland Sp. z o.o. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Okres publikacji: 2014-05-27 - 2014-06-26
Podpis: Anna Podsiadła
Telefon: 693-468-885
E-mail: praca@transcomcms.pl

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/184530

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 28, 2014 12:33 


Góra
  
 
PostNapisane: Cz maja 29, 2014 11:16 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Śródmieście/Mazowieckie
Dodano: 2014-05-28 Autor: IGD Sp. Z o.o. Dział Rekrutacji Ul. Solec 81B lok 49A, 00-382 Warszawa

Profil stanowiska:
Zakres obowiązków:
- nadzór nad dokumentacją dotyczącą funkcjonowania zakładu pracy chronionej (przyjmowanie dokumentów, redagowanie pism),
- wystawianie faktur oraz obsługa programu księgowo-kadrowego,
- rozmowy z firmami zewnętrznym,
- towarzyszenie Pani Prezes w spotkaniach firmowych,
- dbanie o wizerunek firmy.

Wymagania:
- TYLKO osoby niepracujące – nie ma możliwości zatrudnienia na pół etatu lub w formie pracy dodatkowej,
- posiadanie aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności,
- dobra znajomość Internetu oraz dobra znajomość pakietu Office (szczególnie Word i Excel),
- obsługa urządzeń biurowych,
- dobra organizacja pracy, samodzielność,
- bezkonfliktowość, komunikatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz wykonywania paru zadań jednocześnie,
- łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość zagadnień HR, przepisów Prawa Pracy i ZUS oraz doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
- umowę o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia,
- wynagrodzenie stałe 1680 zł brutto,
- szansę rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
- przyjazną atmosferę i warunki pracy w środowisku opartym na jasnych zasadach i wartościach.

Miejsce pracy:
biuro Warszawa Powiśle

Uwagi:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji (CV oraz skanu orzeczenia o niepełnosprawności) - aplikacje niepełne nie będą brane pod uwagę.
Aplikacje z dopiskiem Asystentka/Asystent prosimy kierować wyłącznie na adres e-mail:
Rekrutacja@igd.waw.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

IGD sp. z o. o.
Dział Rekrutacji
Ul. Solec 81B lok 49A, 00-382 Warszawa
Tel. Kontaktowy 022-2288013 lub 884-806-800

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez IGD Sp. z o.o. Warszawie przy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.“

Okres publikacji: 2014-05-28 - 2014-06-27
Podpis: IGD Sp. Z o.o. Dział Rekrutacji Ul. Solec 81B lok 49A, 00-382 Warszawa
Telefon: 022-2288013 lub 884-806-800
E-mail: rekrutacja@igd.waw.pl

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/184588

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 29, 2014 11:17 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Dodano: 2014-05-29 Autor: Rekrutacja BPH

Profil stanowiska:
Aktualnie do Banku BPH poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent ds. Sprzedaży Telefonicznej
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:
- Telefoniczna obsługa Klientów;
- Sprzedaż produktów i usług bankowych;
- Budowanie pozytywnej relacji z Klientami Banku;
- Obsługa baz danych;
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi banku;
- Realizacja miesięcznych celów sprzedażowych.

Wymagania:
Od kandydatów oczekujemy:
- Komunikatywności;
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
- Gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym, w niepełnym wymiarze etatu;
- Umiejętności sprzedażowych;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego;
- Mile widziana znajomość produktów bankowych.

Oferujemy:
Wybranym osobom oferujemy:
- Rozwój zawodowy w ramach globalnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji;
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego;
- Bogaty pakiet szkoleń;
- Świadczenia dodatkowe (prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy itp.).

Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres rekrutacjabph@alexmann.com w tytule wiadomości wpisując numer referencyjny i nazwę stanowiska.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: “Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Bank BPH S A, z siedzibą w Gdańsku, przy ul. płk. Jana Pałubickiego 2, 80-175, Gdańsk.”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Miejsce pracy:
Bank BPH S.A.

Okres publikacji: 2014-05-29 - 2014-06-28
Podpis: Rekrutacja BPH
E-mail: rekrutacjabph@alexmann.com

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/184620

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt maja 30, 2014 10:39 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Konkurs wokalny i kulinarny uświetni festiwal Gwiazdy Dzieciom
Źródło: inf. prasowa

Stowarzyszenie Oliwskie Słoneczko zaprasza do udziału w konkursie wokalnym i kulinarnym dla osób z niepełnosprawnością, który odbędzie się podczas X Ogólnopolskiego Integracyjnego Festiwalu Gwiazdy Dzieciom 2014.
Tegoroczny festiwal zostanie zorganizowany w dniach 15-17 sierpnia 2014 r. w Lubiniu (gmina Krzywiń, woj. wielkoposkie).
Swój udział w imprezie zapowiedziały gwiazdy polskiej sceny muzycznej i kabaretowej. Tradycyjnie festiwal poprowadzą Krzysztof Kaczmarek i Robert Zaborski.
Więcej informacji o przedsięwzięciu można uzyskać u organizatora:
http://www.sosoliwa.pl/?page_id=14

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Telepraca
PostNapisane: Cz cze 05, 2014 12:23 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Telepraca - Podkarpackie
Dodano: 2014-06-04 Autor: Albina Siwy

Profil stanowiska:
Telepraca ze znajomością języka obcego.

Wymagania:
Biegła znajomość języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego.

Oferujemy:
Zapewniamy pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę.

Miejsce pracy:
Praca zdalna

Okres publikacji: 2014-06-04 - 2014-07-04
Podpis: Albina Siwy
Telefon: 782 365 255
E-mail: a.siwy@doradca-polski.pl

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/184988

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koordynator
PostNapisane: Śr cze 18, 2014 08:34 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Koordynator/ka Wyłącznie osoba ze znacznym stopniem niepełnosprawności - Warszawa

Fundacja Pracownia Kompetencji zatrudni koordynatora/kę projektu.
Zakres obowiązków:
• koordynowanie bieżącej pracy projektowej,
• kontakt z beneficjentami projektu,
• prowadzenie dokumentacji finansowej projektu.

Poszukujemy osoby:
• dobrze zorganizowanej,
• sprawnie posługującej się językiem polskim,
• sprawnie posługującej się komputerem, dysponującej dobrą znajomością pakietu MS OFFICE,
• dysponującej umiejętnością łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
• mile widziane doświadczenie w realizacji projektów.

Oferujemy:
• umowę o pracę na cały etat, w okresie od 1.07-31.12.2014r.

Praca stacjonarna w Warszawie przy ulicy Konwiktorskiej (miejsce dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych).
Zgłoszenia CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: biuro@fpk.org.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.”

Na zgłoszenia czekamy do 25 czerwca 2014r.
Oferta skierowana jest wyłącznie do osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności, CV osób niespełniających tego warunku nie będą rozpatrywane.
Data wydarzenia: 2014-06-16 do 2014-06-25
Organizator: Fundacja Pracownia Kompetencji
Adres: Wolumen 16a lok. 4, 01-912 Warszawa, woj. mazowieckie
tel.: 728863430,
e-mail: biuro@fpk.org.pl
WWW: http://www.fpk.org.pl
autor: Fundacja Pracownia Kompetencji (biuro@fpk.org.pl)
Źródło:
http://ogloszenia.ngo.pl/x/989993

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 18, 2014 08:35 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
WAKACYJNA GIEŁDA PRACY

Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Warszawie serdecznie zaprasza na WAKACYJNĄ GIEŁDĘ PRACY która odbędzie się w dniu 24 czerwca 2014 roku (wtorek) w godzinach 12.00-14.00 w siedzibie Mazowieckiej Wojewódzkiej Komendy OHP ul. Gałczyńskiego 4 w Warszawie, poziom 5 pokój, 503 B.
Giełda adresowana jest do:
- osób uczących się dziennie, zaocznie i wieczorowo - osób poszukujących pracy i bezrobotnych

Udział wezmą:
- firmy poszukujące pracowników - agencje pośrednictwa pracy

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Miejsce: Warszawa
Data wydarzenia: 2014-06-17 do 2014-06-22
Organizator: MWK OHP
Adres: Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa,
autor: mwk ohp
Źródło:
http://ogloszenia.ngo.pl/x/990180

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 20, 2014 18:43 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Źródło: inf. prasowa

Ruszyła kolejna edycja "Lodołamaczy" - konkursu, który od lat cieszy się powodzeniem u pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością.
To jedyny w Polsce konkurs wyróżniający i promujący pracodawców, którzy zatrudniają osoby z niepełnosprawnością.
- Pracodawcom trzeba powiedzieć: zatrudnianie osób niepełnosprawnych jest nie tylko wyrazem odpowiedzialności społecznej, jest również korzyścią - i to dla obu stron. Dla osoby niepełnosprawnej, bo może ona realizować się w pracy zawodowej. Dla pracodawcy - ponieważ ma konkretne korzyści finansowe z tego tytułu – mówi Jan Zając, prezes zarządu POPON.
Statuetka "Lodołamacza" stanowi potwierdzenie sukcesu w zakresie tworzenia odpowiednich warunków pracy dla osób z niepełnosprawnością. W konkursie wzięło udział już 3 tys. firm, instytucji i organizacji.
W tym roku w promocję konkursu zaangażowało się szczególnie dużo znanych przedstawicieli świata artystycznego i sportowego. Są wśród nich: Hanna Banaszak, Paweł i Łukasz Golcowie, Monika Kuszyńska, Alicja Majewska, Adam Nowak, Natalia Partyka, Rafał Wilk, Jacek Wójcicki, Anna Wyszkoni, Zbigniew Zamachowski.
W regionach, w których odbywa się konkurs, patronat nad tym przedsięwzięciem objęli wojewodowie, marszałkowie, prezydenci miast. Podobnie jak w latach ubiegłych patronem honorowym konkursu jest małżonka prezydenta Anna Komorowska.
Formularze zgłoszeniowe można pobrać ze strony:
www.lodolamacze.info.pl
Organizatorem konkursu jest Fundacja FAZON, której twórcą jest Polska Organizacja Pracodawców Osób Niepełnosprawnych.

Data opublikowania dokumentu: 2014-06-17, 16.36
Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/1 ... 6R5wJWKDIU

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 20, 2014 18:43 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
24 czerwca br., o godz. 13.00 w Dużej Galerii Mysłowickiego Ośrodka Kultury odbędzie się konferencja „Mysłowickie konsultacje na-prawdę”.
Wydarzenie ma na celu zapoznanie uczestników z zasadami konsultowania aktów prawa lokalnego oraz promocję wśród mieszkańców Mysłowic możliwości wynikających z konsultacji społecznych.
– W imieniu swoim oraz prezydenta miasta serdecznie zapraszamy do udziału w naszej bezpłatnej konferencji zarówno przedstawicieli lokalnych organizacji pozarządowych, jak i mieszkańców miasta – mówi Krzysztof Hołyński ze Stowarzyszenia MOST, które jest organizatorem wydarzenia.
Konferencja organizowana jest w ramach projektu „Mysłowickie konsultacje – naprawdę”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Plan konferencji znajduje się na stronie:
www.mostkatowice.pl

Data opublikowania dokumentu: 2014-06-18, 14.46
Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/1 ... 6R3wJWKDIU

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 27, 2014 13:03 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Dodano: 2014-06-24 Autor: Robert

Profil stanowiska:
osoby będą prowadziły sprzedaż internetową w dużym sklepie internetowym i platformie zakupowej

Wymagania:
posługiwanie się narzędziem, jakim jest internet, obecność na portalach społecznościowych i lokalnych
zarejestrowanie w urzędzie pracy jako osoba bezrobotna

Oferujemy:
spółdzielcza umowa o pracę, zarobki od 1680 PLN plus wypracowane premie

Miejsce pracy:
własny dom

Okres publikacji: 2014-06-24 - 2014-07-24
Podpis: Robert
E-mail: razem@przyjacielerazem.org.pl

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/185892

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 27, 2014 13:04 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Sprzedawca - Telemarketer - Warszawa i okolice (praca zdalna)
Dodano: 2014-06-26 Autor: VALDANOS

Profil stanowiska:
Dynamicznie rozwijająca się firma działająca w branży internetowej zatrudni na umowę o pracę osobę z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności w stopniu znacznym lub umiarkowanym do telefonicznej sprzedaży usług firmy (między innymi płatnych kont, reklamy na portalu turystycznym, sesji zdjęciowych). Praca zdalna – wykonywana w domu.

Obowiązki:
- Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami biznesowymi
- Telefoniczna prezentacja usług i produktów oferowanych przez firmę
- Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez firmę
- Dzwonienie do klientów i kontrahentów w sprawach niezwiązanych ze sprzedażą (przypominanie o płatnościach, ustalanie szczegółów współpracy, umawianie spotkań)

Wymagania:
- doświadczenie w telemarketingu (minimum pół roku)
- aktualne orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu znacznym lub umiarkowanym
- poprawna dykcja i sympatyczny głos
- swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną
- punktualność, samodzielność i dobra organizacja pracy
- komunikatywność
- zaangażowanie w wykonywaną pracę
- dobra organizacja pracy
- dostęp do komputera z Internetem
- miejsce zamieszkania na terenie woj. mazowieckiego (najlepiej Warszawa i okolice)

Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę zdalną – wykonywaną z domu
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie
- Elastyczne godziny pracy
- Szkolenie i materiały szkoleniowe
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji
- Bazę numerów telefonów do kontaktów
- Telefon służbowy

Miejsce pracy:
Praca zdalna wykonywana w domu, jednak preferujemy osoby z Warszawy lub okolic ze względu na to, że konieczne są spotkania na początku współpracy i podczas pracy co jakiś czas (spotkanie rekrutacyjne, podpisywanie umowy, szkolenia)

Uwagi:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego zawierającego opis doświadczenia związanego z telemarketingiem ogloszenia@valdanos.pl. Skontaktujemy się z wybranymi osobami. W przesłanych dokumentach prosimy zawrzeć klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).”

Okres publikacji: 2014-06-26 - 2014-07-26
Podpis: VALDANOS
Telefon: 500067709
E-mail: ogloszenia@valdanos.pl

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/185993

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 27, 2014 13:04 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Dodano: 2014-06-24 Autor: A-Trybut Polski HR

Profil stanowiska:
A-Trybut Polski HR S.A. to firma świadcząca usługi z zakresu Human Resources w obszarze zatrudniania osób niepełnosprawnych. A-Trybut Polski HR S.A. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8750.
Misją naszej firmy jest stworzenie rynku pracy prawdziwie otwartego dla osób z różnymi dysfunkcjami. Chcemy to uczynić poprzez przełamywanie stereotypów związanych z ograniczeniami zawodowymi osób niepełnosprawnych. Nasz cel to budowanie społeczeństwa bez barier.
Aktualnie dla swojego Klienta poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisko:
Konsultant telefoniczny (oferta dedykowana osobie z orzeczoną niepełnosprawnością)

Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA STANOWISKA:
• Aktywna telefoniczna sprzedaż miejsc pasażerskich na połączenia lotnicze:
- Udzielanie informacji celem dokonania rezerwacji i sprzedaży miejsc pasażerskich;
- Sprzedaż biletów na podstawie kart kredytowych, zgodnie z wyznaczonym i zaakceptowanym ilościowym planem sprzedaży;
- wystawianie elektronicznych biletów internetowych.
• Telefoniczne dokonywanie wymian elektronicznych dokumentów lotniczych w zakresie wiedzy zdobytej na kursach i w praktyce;
• Sporządzanie i rozliczanie zestawień sprzedaży elektronicznych dokumentów lotniczych i finansowo sprawozdawczych z zakresu wykonywanych czynności;
• Dokonywanie zwrotów za niewykorzystane dokumenty przewozowe;
• Zabezpieczanie dokumentów oraz innego powierzonego mienia przed kradzieżą I zniszczeniem;
• Udzielanie telefonicznej informacji na temat rozkładu rejsów;
• Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń w sprawie specjalnych usług i wynajmu samochodów;
• Dokonywanie odpraw pasażerów przez telefon;
• Postępowanie zgodnie z regułami właściwej obsługi klienta, aktywne proponowanie rozwiązań klientom w ramach telefonicznej obsługi pasażerów.

WYMAGANIA STANOWISKA:
• Orzeczenie o niepełnosprawności,
• dobra dykcja,
• umiejętność poprawnego wysławiania się,
• wysoka kultura osobista,
• znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z dzwoniącym klientem,
• odporność na stres,
• umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
• Dyspozycyjność i akceptacja wykonywania pracy w różnych godzinach – praca zmianowa wg miesięcznych harmonogramów pracy, również w weekendy, święta i godzinach nocnych (przy zachowaniu zasad kodeksu pracy: dzień wolny za pracę w niedzielę lub święto, minimum 11-godzinny czas na wypoczynek między kolejnymi dyżurami).
• Dodatkowo rekomendowane – doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy:
* pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
* zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
* stałą współpracę.

WARUNKI PRACY:
• praca w terenie / praca biurowa
• komputer, telefon komórkowy, dostęp do ksero i drukarki
• praca w pełnym wymiarze czasu pracy

Uwagi:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy o zawarcie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
„Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją zgodnie z przepisami art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18.07.2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną”.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.
Okres publikacji: 2014-06-24 - 2014-07-24
Podpis: A-Trybut Polski HR
Telefon: 883340231 - kontakt 9-17
E-mail: rafal.kacprzyk@a-trybut.eu

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/185868

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 27, 2014 13:05 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Dodano: 2014-06-27 Autor: Robert

Profil stanowiska:
Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych

Wymagania:
Doświadczenie w pracy "na słuchawce"
Dobrej dykcji
Płynnej wymowy
Komunikatywności
Motywacji do pracy i pozytywnego nastawienia
Min. wykształcenie średnie
Umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy
Umiejętności obsługi komputera
Znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus prowizje)

Miejsce pracy:
cała Polska

Uwagi:
CV z klauzulą wysyłać poprzez formularz

Okres publikacji: 2014-06-27 - 2014-07-27
Podpis: Robert
E-mail: rekrutacja.praca123@gmail.com

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/186069

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 27, 2014 13:06 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Dodano: 2014-06-26 Autor: Agentka

Profil stanowiska:
Praca zdalna na komputerze

Oferujemy:
Serwis internetowy www.najlepszausluga.pl podejmie współpracę z osobami z całej Polski, które dysponują komputerem wraz z dostępem do Internetu. Oferujemy atrakcyjne warunki wynagrodzenia: 65 zł/netto za każdego pozyskanego klienta. Praca na umowę zlecenie. Jeśli jesteś ambitną osobą chcącą zarabiać i pracować z domu, to ta propozycja jest dla Ciebie.

Miejsce pracy:
Praca w domu

Okres publikacji: 2014-06-26 - 2014-07-26
Podpis: Agentka
Telefon: 660767174
E-mail: aneta@najlepszausluga.pl

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/186027

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr lip 02, 2014 12:20 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
ogłoszenie od fundacji Vega

Fundacja Na rzecz Osób Niewidomych i Słabowidzących Vega zaprasza do udziału w projekcie pod nazwą: „Bardziej samodzielni = bardziej niezależni”.
Projekt realizowany będzie w terminie od 5 lipca do 31 października 2014 r.
Przedsięwzięcie ma na celu zorganizowanie dwóch sześcio-osobowych tygodniowych szkoleń aktywizujących społecznie oraz podnoszących umiejętności samodzielnego
funkcjonowania w środowisku domowym i najbliższym otoczeniu osoby niewidome i słabo widzące z terenu województwa świętokrzyskiego.
W programie zajęcia kulinarne, zajęcia z obsługi komputera, wycieczki z przewodnikiem i inne…
Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie fundacji:
www.fundacja-vega.pl
oraz na stronie firmy Medison:
www.medison.info
partnera projektu.
Bliższe informacje pod numerem telefonu:
785-058-551 oraz w biurze fundacji przy ul. Witosa 18 w Kielcach.

Projekt dofinansowany ze środków PFRON będących w dyspozycji samorządu województwa świętokrzyskiego.

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lip 08, 2014 08:46 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Autor: Agata Karchut (CI Zielona Góra), Źródło: inf. własna

W Radzyniu nad Jeziorem Sławskim odbyły się warsztaty aktywizacji społeczno-zawodowej. 10 absolwentów szkół ponadgimnazjalnych, policealnych i uczelni wyższych podnosiło umiejętności z zakresu komunikacji społecznej oraz prawa pracy i obowiązujących aktualnie przepisów dotyczących zatrudnienia.
Warsztaty to także m.in. spotkanie z psychologiem, które służyć ma lepszemu samopoznaniu, a także trening z doradcą zawodowym, będący ważnym elementem w procesie aktywizacji zawodowej każdego uczestnika.
Warsztaty te odbywają się w ramach projektu "Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy II".

Jeśli jesteś absolwentem do 30. roku życia, szukającym swojego miejsca na rynku pracy, posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu znacznym lub umiarkowanym (co najmniej dwie współistniejące niepełnosprawności), zapraszamy do udziału w projekcie!
Zgłoś się do:
Centrum Integracja
ul. Sowińskiego 2/1
65-419 Zielona Góra
tel.: 68 328 64 70

Data opublikowania dokumentu: 2014-07-04, 12.16
Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/1 ... 7uVtpWKDIU

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lip 11, 2014 17:15 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Autor: Mateusz Różański, Źródło: inf. własna

Jak powszechnie wiadomo, sam dyplom nawet najlepszej uczelni nie gwarantuje sukcesu na rynku pracy. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest zdobywanie doświadczenia zawodowego podczas staży. Jeśli chcesz uzupełnić swoje CV i ułatwić sobie w ten sposób znalezienie pracy, Centrum Integracja zaprasza do wzięcia udziału w projekcie „Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy II”.
Z projektu skorzystać mogą osoby z rzadko występującymi niepełnosprawnościami oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi, będące absolwentami szkół ponadgimnazjalnych, policealnych oraz uczelni wyższych, pozostające bez zatrudnienia, z orzeczeniem o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, które nie ukończyły 30 lat.
Oferowane w ramach projektu staże są płatne i trwają trzy miesiące. Odbywają się w różnych firmach i instytucjach, np. w urzędach i wydawnictwach, a uczestnicząc w nich absolwenci mogą zdobyć doświadczenie m.in. na stanowisku pracownika biurowego.
- Nasi stażyści mogą liczyć na różnorodne formy wsparcia, np. warsztaty aktywizacji zawodowej, szkolenia, konsultacje z doradcą zawodowym i psychologiem, a także pomoc w znalezieniu zatrudnienia i kontynuacji nauki – podkreśla Igor Lutomirski, specjalista ds. rekrutacji z Centrum Integracja w Warszawie.
Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w projekcie zapraszają Centra Integracja w Gdyni, Katowicach, Krakowie, Warszawie i Zielonej Górze.
Projekt realizowany jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Przyjaciół Integracji, z Fundacją Aktywnej Rehabilitacji, Fundacją Fuga Mundi, a współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Data opublikowania dokumentu: 2014-07-10, 16.25
Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/1 ... 7_QWJWKDIU

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lip 18, 2014 10:20 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Autor: Mateusz Różański, Źródło: inf. własna

Konkurs „Rowerownik bez barier” dobiegł końca! W czasie jego trwania uczestnicy przysyłali nam opisy swoich tras rowerowych, dostępnych dla handbike’ów i tandemów. Spośród nadesłanych prac wybraliśmy trzy najciekawsze.
Konkurs miał na celu aktywizację sportową osób z niepełnosprawnością poprzez motywowanie ich do korzystania z roweru oraz promocję miejsc, w których aktywnie mogą one spędzać czas wolny. Organizatorzy konkursu zaprosili wszystkich aktywnych mieszkańców Mazowsza do dzielenia się dobrymi praktykami i wspólnego tworzenia mapy miejsc dostępnych dla osób z niepełnosprawnością.Uroczyste zakończenie konkursu odbyło się w warszawskiej siedzibie Banku BGŻ. Poprowadziły je Zuzanna Ziajko z Integracji i Anna Hińcz z Fundacji BGŻ.
Trójka zwycięzców: Marcin Jędrzejewski, Michał Nowak i Teresa Seremak odebrała nagrody: pieniężne w wysokości 600 zł oraz rzeczowe w postaci liczników rowerowych i przygotowanych przez Fundację BGŻ zestawów gadżetów dla cyklistów.
Podczas rozdania nagród obecni byli także przedstawiciele Fundacji Zawsze Potrzebni, którzy poprowadzili dyskusję na temat dostępności tras rowerowych.Trasą przygotowana przez Teresę Seremak, która biegnie od ul. Bitwy Warszawskiej do Mostu Poniatowskiego w Warszawie, będzie można się przejechać 14 września podczas pikniku Symfonia Serc, w ramach którego odbędą się obchody jesieni Bez Barier.

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/187297

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lip 22, 2014 07:39 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
prace proste - poszukujemy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - Warszawa

Poszukujemy kandydatów, kobiet lub mężczyzn z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności do wykonywania prac prostych typu: produkcja drobnych ozdób, itp.
wymagania:
- sprawność manualna (warunek konieczny)
- kultura i higiena osobista
- staranność i dokładność
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie swojego CV oraz aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności na adres e-mail:
biuro.satoris@onet.eu
W tytule proszę podać nazwę stanowiska: "prace proste"
Zgłoszenia bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Miejsce: Warszawa
Data wydarzenia: 2014-07-17 do 2014-08-15
Organizator: Satoris - Fundacja Czynnej Filantropii
Adres: Ogrodowa 28/30, 00-629 Warszawa, woj. mazowieckie
autor: Anna Tyszka

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lip 22, 2014 12:43 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Projekt: „Szkolenia Komputerowe dla Osób z Dysfunkcją Wzroku” w Fundacji Edukacji Nowoczesnej

Fundacja Edukacji Nowoczesnej zaprasza osoby z dysfunkcją wzroku, zamieszkałe na terenie województwa Mazowieckiego, posiadające ważne orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności na indywidualne, specjalistyczne, bezpłatne szkolenia komputerowe.

Zachęcamy do zgłaszania się wszystkich, którym praca z komputerem sprawia trudności a także osoby, które mimo posiadanych umiejętności obsługi sprzętu komputerowego, w tym przeznaczonego dla słabo widzących i niewidomych chcą rozszerzyć swoją wiedzę lub ją usystematyzować.

Szkolenia realizowane będą od1 sierpnia do 25 października bieżącego roku w miejscu zamieszkania kursanta lub w lokalu fundacji. Każdemu uczestnikowi projektu przysługuje 20 godzin zajęć.

Zainteresowanych prosimy o wysłanie na adres
biuro@fen.net.pl
następujących informacji: imię, nazwisko, wiek, adres zamieszkania, numer telefonu i przede wszystkim określenie w kilku zdaniach swojego poziomu obsługi komputera a także oczekiwań względem kursu. Zgłoszenia przyjmujemy do 31 lipca bieżącego roku. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o kwalifikacji do uczestnictwa w projekcie decyduje kolejność zgłoszeń. Zakwalifikowane osoby zostaną powiadomione telefonicznie i mailowo. W projekcie nie mogą wziąć udziału uczestnicy warsztatów terapii zajęciowej i zakładów aktywności zawodowej.

Wszelkie informacje na temat projektu „Szkolenia Komputerowe dla Osób z Dysfunkcją Wzroku”, uzyskać można pod adresem
biuro@fen.net.pl
i numerem telefonu 501150490

Serdecznie zapraszamy!

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lip 22, 2014 13:17 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Projekt: „Szkolenia Komputerowe dla Osób z Dysfunkcją Wzroku” w Fundacji Edukacji Nowoczesnej

Fundacja Edukacji Nowoczesnej zaprasza osoby z dysfunkcją wzroku, zamieszkałe na terenie województwa Mazowieckiego, posiadające ważne orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności na indywidualne, specjalistyczne, bezpłatne szkolenia komputerowe.

Zachęcamy do zgłaszania się wszystkich, którym praca z komputerem sprawia trudności a także osoby, które mimo posiadanych umiejętności obsługi sprzętu komputerowego, w tym przeznaczonego dla słabo widzących i niewidomych chcą rozszerzyć swoją wiedzę lub ją usystematyzować.

Szkolenia realizowane będą od1 sierpnia do 25 października bieżącego roku w miejscu zamieszkania kursanta lub w lokalu fundacji. Każdemu uczestnikowi projektu przysługuje 20 godzin zajęć.

Zainteresowanych prosimy o wysłanie na adres
biuro@fen.net.pl
następujących informacji: imię, nazwisko, wiek, adres zamieszkania, numer telefonu i przede wszystkim określenie w kilku zdaniach swojego poziomu obsługi komputera a także oczekiwań względem kursu. Zgłoszenia przyjmujemy do 31 lipca bieżącego roku. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o kwalifikacji do uczestnictwa w projekcie decyduje kolejność zgłoszeń. Zakwalifikowane osoby zostaną powiadomione telefonicznie i mailowo. W projekcie nie mogą wziąć udziału uczestnicy warsztatów terapii zajęciowej i zakładów aktywności zawodowej.

Wszelkie informacje na temat projektu „Szkolenia Komputerowe dla Osób z Dysfunkcją Wzroku”, uzyskać można pod adresem
biuro@fen.net.pl
i numerem telefonu 501150490

Serdecznie zapraszamy!Firma Samsunga zaprasza osoby z dysfunkcją wzroku na badania dotyczące korzystania (lub nie) z telewizji. Celem badań jest stworzenie nowego telewizora, przyjaznego osobom niewidomym/niedowidzącym.
Samsung poszukuje 6 osób, które spełniają następujące kryteria:
1. wiek 12–15 lat, częściowo niewidoma
2. wiek 12–15 lat, całkowicie niewidoma
3. wiek 30–45 lat, częściowo niewidoma
4. wiek 30–45 lat, całkowicie niewidoma
5. wiek 55–75 lat, częściowo niewidoma
6. wiek 55–75 lat, całkowicie niewidoma
Mogą to być osoby zarówno korzystające z telewizji, jak i niekorzystające, o różnym poziomie zaawansowania technicznego. Wywiady będą odbywać się między 5 a 7 sierpnia. Badanie trwa do 2 godzin. Będzie się składało z testu telewizora i wywiadu. Ze względu na wykorzystanie telewizora, organizator chciałby przeprowadzić je w swojej siedzibie (Metro Politechnika), ale w razie czego jest możliwość dojazdu na terenie Warszawy. Samsung może też zorganizować transport do swojej siedziby.
Osoby chętne do udziału w badaniu mogą przesłać zgłoszenia na adres: w.kusmierek@samsung.com
(oczywiście w przypadku osób młodszych informacja powinna być przesłana przez prawnego opiekuna)
W zgłoszeniu należy zawrzeć informacje:
Imię i nazwisko:
Wiek:
Stopień niepełnosprawności wzrokowej (częściowy/całkowity):
Korzystanie z telewizji (wcale/czasami/często):
Korzystanie z technologii – tablety, smartfony, inne urządzenia (wcale, czasami, często):
Proponowany termin i godziny spotkania (5–7 sierpnia):
Proponowane miejsce spotkania (adres własny lub siedziba Samsung):

W razie pytań można kontaktować się również telefonicznie: 505 185 933

Źródło:
BIP nr 14 (83), lipiec 2014

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lip 22, 2014 13:19 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Jeżeli twój kontakt ze sportem wciąż ogranicza się do surfowania po Internecie, gimnastyki umysłu albo śledzenia rozgrywek w telewizji lub radiu i w efekcie zaczynasz już się czuć jak własny dziadek – ta oferta jest dla ciebie.
Pora przestać biadolić, że dla osób niewidomych nie ma ciekawych propozycji zajęć fizycznych, bo właśnie pojawiła się kolejna: Fundacja Vis Maior zaprasza na zajęcia z judo. Ci, którzy mieszkają w Warszawie i okolicach już wkrótce mogą zacząć trenować. I to nie byle gdzie, tylko w profesjonalnym Klubie Judo Pawła Nastuli przy ulicy Ogólnej 9 na Bielanach. Jego właściciel to zdobywca złotego medalu na olimpiadzie w Atlancie (1996), dwukrotny mistrz świata i trzykrotny mistrz Europy. Mistrzostwa Polski wygrywał aż 13 razy. To prestiżowy ośrodek, odwiedzany przez sportowców najwyższej klasy, a nawet olimpijczyków.
Wbrew pozorom dysfunkcja wzroku nie musi być przeszkodą, by trenować ten sport walki. I tak można kształtować właściwe reakcje w sytuacji zagrożenia i odruchowe działania. Poza tym rozruszanie ciała, poprawienie sprawności, opanowanie umiejętności bezpiecznych upadków i choćby tylko podstawowych rzutów – wszystko to z pewnością zwiększy poczucie bezpieczeństwa i pewności siebie. Prowadzący zajęcia życzliwy i kompetentny instruktor potrafi przemienić trening we wspaniałą zabawę oraz nauczyć, jak czerpać radość z ruchu i wysiłku. Wtedy nawet mata wydaje się bardziej miękka niż w rzeczywistości.
Zajęcia są odpłatne. Organizatorzy wynegocjowali, że opłata za 4 treningi wynosi 80 zł. Ale pierwszy jest gratis. Teraz, gdy trwa przerwa wakacyjna, pojawia się dobra okazja, by dołączyć do grupy. Wszelkich informacji udziela Emilia Roszczyk z Fundacji Vis Maior. Kontakt telefoniczny pod numerem 22 370-28-75, e-mail: [emial]e.roszczyk@fundacjavismaior.pl[/email].

Źródło:
BIP nr 14 (83), lipiec 2014

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Zdrowo na lato
PostNapisane: Wt lip 22, 2014 13:22 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Lato to najlepsza pora roku na naukę zdrowego trybu życia: stragany są pełne warzyw, z których można ugotować coś pysznego, pogoda zachęca do spotkań w plenerze, a słoneczne poranki są idealne do prostych ćwiczeń fizycznych. „Vis major” zaprasza na spotkanie, na którym dowiecie się, jak zacząć zmiany na lepsze.
Spotkanie, prowadzone, przez panią Marię Busłowicz, dotyczyć będą trzech tematów: pierwszy to bardzo proste i zdrowe przepisy kulinarne – przestańmy kupować gotowe jedzenie, nawet przyprawy do potraw również możemy przygotować w domu; drugi to ćwiczenia fizyczne – proste ćwiczenia, które nikomu nie zaszkodzą, lecz polepszą samopoczucie; a trzecie to aromaterapia – jest to terapia polegająca na wykorzystaniu właściwości olejków eterycznych pozyskiwanych w rozmaity sposób z roślin, a następnie stosowanych w leczeniu dolegliwości fizycznych i psychicznych. Olejki stosowane są również w celach kosmetycznych lub dla przyjemności.
Spotkanie odbędzie się: 31 lipca o godzinie 17:00 w siedzibie fundacji „Vis Maior”, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 10.
Fundacja zaprasza również na wycieczkę do Powsina 27 lipca, w godzinach 10.00-16.00. W programie: pieczenie kiełbasek w ognisku, grillowanie i śpiew przy gitarze (i tu prośba – fundacja szuka osoby, która umie grać na tym instrumencie muzycznym). Koszt uczestnictwa wynosi 20 zł od osoby (w tym kupienie produktów na grilla, ognisko oraz wynajęcie placu). Na terenie placówki w Powsinie jest możliwość skorzystania z różnych atrakcji sportowych i relaksacyjnych. O miejscu spotkania organizatorzy poinformują oddzielnym mailem.
Zainteresowane osoby proszone są o zgłoszenia do dnia 24 lipca na maila: e.roszczyk@fundacjavismaior.pl lub telefonicznie: 22 370 28 75.

Źródło:
BIP nr 14 (83), lipiec 2014

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lip 28, 2014 07:53 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Instytucja edukacyjno-szkoleniowa pilnie poszukuje osób do opracowywania baz danych do projektów współfinansowanych z UE (praca zdalna)

Wymagania:
- biegła obsługa komputera
- samodzielność i kreatywność.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV pod adres : k.nowak@inter.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Zespół INTER
Miejsce: Warszawa
Data wydarzenia: 2014-07-24 do 2014-09-24
Organizator: INTER International Education & Trainings
Adres: ul. Jana Husa 18, 03-153 Warszawa,
autor: Karolina Nowak (k.nowak@inter.edu.pl)

Źródło:
http://ogloszenia.ngo.pl/x/998197

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sie 01, 2014 11:36 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Poszukujemy osób chętnych do współtworzenia portalu, jeżeli jesteś zainteresowana/y pracą w dynamicznym zespole, Twoją pasją są nowinki tyflotechnologiczne, lubisz przelewać swoje myśli na papier, nie boisz się wyzwań, odpowiedz na poniższe ogłoszenie rekrutacyjne i dołącz do nas!
Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Czas trwania umowy: Trzymiesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia
Liczba wakatów: 1
Wykształcenie: minimum wyższe zawodowe
Opis stanowiska pracy:
Miejsce pracy: Warszawa/Kraków/praca zdalna
Jeśli wysyłasz swoje zgłoszenia masowo, gdzie się tylko da i na obojętne stanowisko - nie trudź się, oszczędź swój i nasz czas, NIE PRZYSYŁAJ SWOJEJ OFERTY.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku redaktora czasopisma i portalu Tyfloświat będzie należało m.in.:
•współpraca z producentami oraz dystrybutorami oprogramowania i sprzętu komputerowego dla osób niewidomych w celu pozyskania informacji na potrzeby funkcjonowania portalu internetowego „Tyfloświat”,
•współpraca z organizacjami działającymi na rzecz osób z dysfunkcją wzroku w celu pozyskania informacji na potrzeby funkcjonowania portalu,
•redagowanie informacji zamieszczanych w portalu internetowym „Tyfloświat”,
•pozyskiwanie autorów oraz tematów do portalu,
•dbałość o wysoki poziom merytoryczny publikacji zawartych w portalu,
•współpraca z pozostałymi redaktorami oraz redaktorem naczelnym, prowadzącym Wydawnictwo przy autoryzacji i nadaniu ostatecznego kształtu publikowanych materiałów.

Rekrutacja na stanowisko redaktora będzie przebiegać czteroetapowo:
ETAP I: Złożenie aplikacji w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.
ETAP II: Fundacja skontaktuje się z wybranymi osobami i przekaże im zadanie do wykonania (przygotowanie newsa i artykułu związanego z tematyką portalu) i odesłania do Fundacji.
ETAP III: Po poddaniu ocenie nadesłanych prac wybrane osoby zostaną poproszone o udzielenie telefonicznej odpowiedzi na pytania z zakresu tyfloinformatyki.

ETAP IV: Wybrane osoby zostaną zaproszone na końcową rozmowę kwalifikacyjną.
Wymagania
- rozległa wiedza z dziedziny technologii dostępowych dla osób z dysfunkcją wzroku,
- sprawne posługiwanie się językiem polskim,
- biegła obsługa komputera (MS Office - Excel, Word, Outlook, Powerpoint),
- wysoka kultura osobista, skrupulatność oraz sumienność w realizacji prac,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- rzetelność, samodzielność i dobra organizacja pracy,
- mile widziana znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w pracy redaktorskiej lub dziennikarskiej będzie dodatkowym atutem.
Oferty zawierające CV, list motywacyjny oraz odpowiedzi na pytania, zamieszczone poniżej, prosimy przesyłać na adres:
joanna.piwowonska@tyfloswiat.pl

Aplikacje bez odpowiedzi na pytania selekcyjne nie będą rozpatrywane.
Pytania selekcyjne:
1. Opisz proszę (w punktach), co należało do Twoich obowiązków w miejscach, w których pracowałeś/pracowałaś, wyszczególnionych w CV (jeżeli dotyczy)
2. Dlaczego chciałbyś z nami pracować?
3. Opisz proszę kroki, jakie podjąłbyś/podjęłabyś w celu zwiększenia zainteresowania czytelnika portalem i czasopismem?
4. Jakiego wynagrodzenia się spodziewasz na takim stanowisku? Proszę o podanie konkretnej kwoty brutto lub "widełek".

Termin nadsyłania ofert: 14 sierpnia 2014 r, godzina 16:00

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt wrz 02, 2014 14:41 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Magia radia - zapraszamy na warsztaty dziennikarskie
Sposób na życie

Masz głowę pełną pomysłów, jesteś ciekawy/ ciekawa świata, lubisz rozmawiać z ludźmi, czujesz się swobodnie w czasie publicznych wystąpień? Jeśli odpowiedziałeś/
Odpowiedziałeś/odpowiedziałaś cztery razy „tak” mamy dla Ciebie propozycję – może chciałbyś/ chciałabyś spróbować swych sił w profesji radiowca – DJ prowadzącego program,
dziennikarza zbierającego i prezentującego informacje...

Fundacja Kultury bez Barier zaprasza osoby z niepełnosprawnością na warsztaty dziennikarskie przygotowujące do pracy w radiu. Warsztaty odbędą się w Warszawie
i będą trwały około 2 miesięcy. Najlepsi dostaną szansę regularnego prowadzenia programów radiowych i prezentowania przygotowanych przez siebie informacji.

Na zgłoszenia czekamy do 5 września 2014 roku do godz. 23.59. CV (w przypadku PDF prosimy również o załączenie wersji w doc. Lub docx.) należy przesyłać
na adres mailowy:

fundacja@kulturabezbarier.org

Pierwszym etapem wyboru kandydatów będą przesłuchania w studiu radiowym. O terminie przesłuchań poinformujemy telefonicznie/ mailem.

Liczba miejsc jest ograniczona, doświadczenie w dziennikarstwie nie jest niezbędne. Prosimy o zgłoszenia wyłącznie od tych osób, które będą w stanie uczestniczyć
w warsztatach organizowanych od poniedziałku do piątku (ok. dwóch spotkań w tygodniu).

Pozdrawiamy,
Ania i Robert

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt wrz 02, 2014 14:46 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Stowarzyszenie na Rzecz Rehabilitacji Niewidomych i Słabowidzących w Poznaniu, Os. Kosmonautów 110, te. 61 820 05 12
zaprasza zainteresowanych na szkolenia dotyczące funkcjonowania wzrokowego.


W najbliższym czasie organizujemy kursy:

1. Rehabilitacja wzroku słabowidzących (20 godzin )

prowadzący dr Antonina Adamowicz-Hummel.
Termin: 20-21.09. 2014r.
Kurs dostarcza wiedzę na temat funkcjonalnych następstw zaburzeń widzenia, analizy dokumentacji medycznej i sposobów pomocy osobom słabowidzącym. Przeznaczony dla tyflopedagogów oraz innych specjalistów pracujących z uczniami posiadającymi problemy wzrokowe.

2.Wpływ wzroku na naukę (8 godzin)

prowadzący: ortoptystka, terapeuta SI Agnieszka Rosa
Termin: 04.10.2014r.
Kurs dostarcza wiedzę na temat anatomii, fizjologii i neurofizjologii widzenia, rozwoju widzenia u dzieci oraz wpływu wzroku na rozwój kompetencji szkolnych.

Uczestnicy zostaną zapoznani z podstawowymi sposobami oceny funkcji wzrokowych. Przeznaczony dla terapeutów SI oraz pedagogów pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Więcej informacji na stronie
www.srnis.org

Zgłoszenia proszę kierować na adres:
stowarzyszenie_rnis@poczta.onet.pl



Serdecznie zapraszamy
Edyta Bartoszek

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz wrz 04, 2014 06:30 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Dodano: 2014-08-26 Autor: A-Trybut

Profil stanowiska:
A-Trybut - Polski HR S.A. to firma świadcząca kompleksowe usługi z zakresu zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych. Otwierając rynek pracy na osoby niepełnosprawne, budujemy społeczeństwo bez barier. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
A-Trybut - Polski HR S.A. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8750.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Pracownik biurowy (z orzeczoną niepełnosprawnością)

Opis:
Osoba na stanowisku będzie odpowiadała za proste prace biurowe.

Wymagania:
Od kandydatów oczekujemy:
− posiadania aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności,
− WYMAGANA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE EXCEL (warunek konieczny),
− umiejętności obsługi MS Office,
− mile widziane doświadczenie w obsłudze sprzętu biurowego.

Oferujemy:
− umowę o pracę,
− pracę w przyjaznej atmosferze,
− stałe wynagrodzenie.

Miejsce pracy:
Warszawa-Wawer

Uwagi:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy o zawarcie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

„Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją zgodnie z przepisami art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18.07.2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną”.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.

Okres publikacji: 2014-08-26 - 2014-09-25
Podpis: A-Trybut
E-mail: rafal.kacprzyk@a-trybut.eu

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/189126

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz wrz 04, 2014 06:32 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Dodano: 2014-08-26 Autor: A-Trybut

Profil stanowiska:
A-Trybut - Polski HR S.A. to firma świadcząca kompleksowe usługi z zakresu zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych. Otwierając rynek pracy na osoby niepełnosprawne, budujemy społeczeństwo bez barier. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
A-Trybut - Polski HR S.A. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8750.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Pracownik biurowy (z orzeczoną niepełnosprawnością)

Opis:
Osoba na stanowisku będzie odpowiadała za proste prace biurowe.

Wymagania:
Od kandydatów oczekujemy:
− posiadania aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności,
− WYMAGANA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE EXCEL (warunek konieczny),
− umiejętności obsługi MS Office,
− mile widziane doświadczenie w obsłudze sprzętu biurowego.

Oferujemy:
− umowę o pracę,
− pracę w przyjaznej atmosferze,
− stałe wynagrodzenie.

Miejsce pracy:
Warszawa-Wawer

Uwagi:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy o zawarcie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

„Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją zgodnie z przepisami art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18.07.2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną”.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.

Okres publikacji: 2014-08-26 - 2014-09-25
Podpis: A-Trybut
E-mail: rafal.kacprzyk@a-trybut.eu

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/189126Dodano: 2014-09-02 Autor: Marcin

Oferujemy:
Nowo powstały portal http://www.sprawnyfachowiec.pl poszukuje do współpracy copywriterów, redaktorów, recenzentów, osób piszących teksty do pozycjonowania stron i uzupełniania blogów. Tematyka, jak i obszar działania jest dowolny. Kontakt i więcej informacji pod adresem: praca@sprawnyfachowiec.pl

Miejsce pracy:
cała Polska

Okres publikacji: 2014-09-02 - 2014-10-02
Podpis: Marcin
E-mail: praca@sprawnyfachowiec.pl

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/189496

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt wrz 05, 2014 10:44 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Autor: Redakcja

W piątek 5 września 2014 r. ruszają konkursy na najlepszą aplikację mobilną dla osób z niepełnosprawnością i najlepiej dostosowany serwis instytucji kultury lub wydarzenia kulturalnego. Zgłoszenia do II edycji „Aplikacji bez barier” oraz I odsłony „Serwisu www bez barier” przyjmujemy do 10 października br.
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji wyróżni najciekawsze pomysły sprzyjające zwalczaniu wykluczenia cyfrowego osób z niepełnosprawnością przy użyciu nowych technologii. Dzięki konkursom współfinansowanym przez Miasto Stołeczne Warszawa wybierzemy najlepsze aplikacje mobilne i najbardziej dostępne serwisy instytucji publicznych.
W konkursie „Aplikacje bez barier” nagrodzone zostaną najlepsze koncepcje aplikacji mobilnych dla osób z niepełnosprawnością, przyczyniające się przede wszystkim do ułatwienia życia ich użytkowników w mieście. Ponadto w ramach kategorii „Dostępne aplikacje” wybrane będą rozwiązania przeznaczone specjalnie dla osób z niepełnosprawnością oraz aplikacje ogólne, najlepiej dostosowane do ich potrzeb.
W konkursie „Serwis www bez barier” nagrodzone będą najlepsze serwisy instytucji kultury oraz wydarzeń kulturalnych finansowanych ze środków publicznych. Kluczem wyboru nagradzanych stron będzie odpowiednie dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnością pod względem standardu WCAG 2.0.

Patronami honorowymi konkursów są Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz oraz Polski Lider Cyfryzacji, Włodzimierz Marciński. Patronem merytorycznym projektu jest IAB – Związek Pracodawców Branży Internetowej.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat konkursów:
http://www.integracja.org/co-robimy/pop ... ez-barier/

Aplikacje bez barier – konkurs aplikacji mobilnych oraz koncepcji na aplikacje mobilne

http://www.integracja.org/co-robimy/pop ... ez-barier/
Serwis www bez barier – konkurs na najlepiej dostosowany serwis instytucji kultury lub wydarzenia kulturalnego finansowanego ze środków publicznych

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/1 ... 04.09.2014

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt wrz 05, 2014 13:07 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Fundacja Bez Przeszkód serdecznie zaprasza seniorów do uczestnictwa w projekcie "Seniorzy Bez Przeszkód"!

Jeśli jesteś w wieku 60+, posiadasz orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności ze względu na wzrok i chcesz połączyć przyjemne z pożytecznym - zgłoś się do nas!
Weźmiesz udział w warsztatach, dzięki którym m.in. zapoznasz się ze sprzętem ułatwiającym funkcjonowanie oraz zobaczysz niezwykłe tyflografiki.

Zwiedzając najpiękniejsze miejsca Krakowa takie jak: Droga Królewska, Muzeum biskupa Erazma Ciołka oraz wybrane zabytki dawnej Dzielnicy Żydowskiej Kazimierz
podczas spacerów edukacyjno - integracyjnych, wraz z przewodnikiem turystycznym, pomożesz nam przeszkolić pełnosprawnych seniorów, tak by mogli stać się wolontariuszami Fundacji Bez Przeszkód i pomagać osobom niewidomym m.in. jako ich przewodnicy.

Zostań ekspertem i nauczycielem dla swoich widzących rówieśników, zmień wizerunek osób niewidomych wśród osób starszych oraz pokaż, że będąc niepełnosprawnym można żyć ciekawie i aktywnie.

Rekrutacja do I edycji warsztatów i spaceru edukacyjno - integracyjnego trwa od 15 sierpnia 2014 r. do 15 września 2014 r.

Rekrutacja do II edycji warsztatów i spaceru edukacyjno - integracyjnego odbędzie się od 15 września 2014 r. do 15 października 2014 r.

Udział w projekcie jest bezpłatny.


Wszystkie niezbędne informacje dostępne są na stronie
www.bezprzeszkod.pl
na której zamieszczony jest także formularz zgłoszeniowy.
Do udziału w projekcie można zgłosić się pod nr. tel. 601 662 089 - Renata Żyła koordynator projektu oraz przesyłając formularz mailowo:
seniorzy@bezprzeszkod.pl

Realizator projektu:
Fundacja Bez Przeszkód
ul. Szopkarzy 2/3
biuro@bezprzeszkod.pl
Projekt współfinansowany ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w ramach Rządowego Programu na rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata 2014 -2020.

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt wrz 09, 2014 07:33 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Autor: ps, af

W tym roku po raz pierwszy Wielka Gala Integracji zostanie zorganizowana już 6 listopada. Zmieni się także miejsce wydarzenia – remontowaną Salę Kongresową zastąpi warszawska Arena Ursynów.
Impreza, organizowana przez Integrację od 18 lat, podsumowuje roczne działania na rzecz osób z niepełnosprawnością. Podczas Gali przyznawany jest Medal Przyjaciel Integracji osobom oraz instytucjom, które działają na rzecz środowiska osób z niepełnosprawnością nie z formalnego obowiązku, lecz z chęci budowania społecznej integracji.
Swój finał w czasie Gali mają także konkursy, które zwracają uwagę różnych środowisk na potrzeby osób z niepełnosprawnością. Konkursy te promują dobre rozwiązania i oddziałują na świadomość ludzi decydujących o tym, jak ma wyglądać przestrzeń publiczna, w której poruszają się osoby z różnymi ograniczeniami. Ponadto edukują młodych ludzi wchodzących w dorosłe życie.
W kolejnych odsłonach projektu „Polska bez barier” nagradzamy budynki najlepiej dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, a w konkursie „Aplikacje bez barier” - najciekawsze aplikacje mobilne skierowane zwłaszcza do tej grupy odbiorców.
W Wielkiej Gali Integracji co roku biorą udział politycy, dziennikarze, przedstawiciele firm zaangażowanych w działania na rzecz osób z niepełnosprawnością, a także znani i lubiani artyści.
Występowali m.in.: Olga Bończyk, Urszula, Krzysztof Cugowski, Stanisław Soyka, Kayah, Justyna Steczkowska, Natalia Kukulska, Monika Kuszyńska, zespoły Myslovitz, DeMono, Audiofeels, Raz Dwa Trzy, Vox, Grupa MoCarta, a także najpopularniejszy „polski Kubańczyk” uczący salsy - Jose Torres ze swoim zespołem.
Na scenie pojawiają się także artyści znani w środowisku, a wśród nich: Roman Roczeń, Ewa Lewandowska, Grażyna Łapińska, Bronisław Harasiuk, Paulina Zaleś i Jarek Wajk.
Więcej informacji wkrótce na portalu
www.niepelnosprawni.pl
i na stronie
www.integracja.org

Data opublikowania dokumentu: 2014-09-08, 16.50
Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/189851

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt wrz 09, 2014 08:06 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Gra miejska „Popatrz – Zobacz”

Okolice Nowego Miasta i Muranowa pełne są miejsc niewidzialnych dla większości warszawiaków, warto te miejsca odkryć, nawet jeśli się nie widzi.

Grupa Nieformalna Dialogu „Budujemy MOSTY” zaprasza do gry miejskiej, która odbędzie się 11 września 2014 r., w rocznicę urodzin patrona ulicy, a jakiej – dowiemy się podczas zabawy. Uczestnicy startują spod budynku PZN, ul. Konwiktorska 7 (warszawskie Nowe Miasto) w dwóch grupach – o godz. 12:30 i 15:00. Czas zwiedzania to ok. 1,5 h. Spotkanie będzie dostępne dla osób niewidomych i niesłyszących.
Grę w formie wycieczek poprowadzą doświadczeni warszawscy przewodnicy, którzy pokażą wiele ciekawych rzeczy i podzielą się nieznaną większości wiedzą o stolicy. Udział w grze to nie tylko zwiedzanie, ale również okazja, by wziąć udział w konkursie i wygrać atrakcyjne nagrody.
Grupa Nieformalna Dialogu „Budujemy MOSTY” (fundacja w trakcie rejestracji) to inicjatywa aktywistów i społeczników na rzecz przekraczania barier między różnymi grupami społecznymi.
Kontakt: Violetta Morawska, tel. 510 143 096, e-mail: morawska21@wp.pl
Partnerzy projektu: Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych, Miasto Stołeczne Warszawa, Stołeczne Biuro Turystyki, Polski Związek Niewidomych,
Fundacja „Kultury bez Barier”, Pijalnia Czekolady Wedel na ul. Freta 17

Źródło:
BIP, nr 17 (86), wrzesień 2014

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt wrz 12, 2014 08:44 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Nabór na autorów/współautorów publikacji - Warszawa

Mamy przyjemność poinformować, że WYG International Sp. z o.o. jest wykonawcą zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie merytoryczne, druk i dystrybucja serii publikacji wydawniczych z zakresu polityki społecznej i pracy socjalnej” (umowa nr U/66/B.1.11/ZP/2013 z dnia 25.10.2013 r., zawarta pomiędzy Centrum Zasobów Ludzkich a WYG International Sp. z o.o.). Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego pt. „Szkolenia e-learningowe z nowatorskich metod pracy socjalnej i publikacja specjalistycznej literatury z zakresu polityki społecznej i pracy socjalnej” (Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej PO KL), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
W związku z powyższym wznawia nabór w konkursie otwartym na kandydatów/-ki na autorów/ współautorów.
Zakresy tematyczne:
1. praca socjalna z osobami uzależnionymi i ich rodziną
2. praca socjalna z osobami uzależnionymi od używek (alkoholu, narkotyków, leków, itp.) i niekontrolowanych zachowań zaburzających funkcjonowanie w rodzinie i poza nią: praca z rodziną osoby uzależnionej.

Nabór prowadzony jest w systemie ciągłym. Termin kolejnej oceny zgłoszonych aplikacji: 18 września 2014r. godz. 12:00.
Autorzy nie mogą być jednocześnie recenzentami publikacji w ramach projektu.
Informujemy jednocześnie, że zawieszamy nabór autorów do projektu z dniem 18 września 2014r. godz. 12:00.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do szczegółowego zapoznania się z pełną dokumentacją, dostępną pod adresem: www.wyginternational.pl/kariera.
W razie pytań prosimy o kontakt:e-mail: publikacje@wyginternational.pl
tel. +48 509 684 923
Miejsce: Warszawa
Data wydarzenia: 2014-09-11 do 2014-09-18
Organizator: WYG International Sp. z o.o.
Adres: Marynarska 15, 02-674 Warszawa, woj. Mazowieckie
autor: Ewa Płodzień - Pałasz (publikacje@wyginternational.pl)
Źródło:
http://ogloszenia.ngo.pl/x/1008225

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt wrz 12, 2014 08:45 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Fundacja zatrudni do obsługi telefonicznej - Warszawa

Fundacja Pro Futurum zatrudni osobę niepełnosprawną, z orzeczoną grupą inwalidzką, na stanowisku specjalisty ds telefonicznej obsługi klienta.
Osoba ta będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klienta i aktualizację danych. Praca zdalna.
Wymagania
- biegła obsługa komputera
- znajomość środowiska MS Office. - poprawność językowa - poprawna dykcja.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV i kilka słów o sobie) na adres:
profuturum@profuturum.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.
Miejsce: Warszawa
Data wydarzenia: 2014-09-11 do 2014-11-11
Organizator: Fundacja Pro Futurum
Adres: Brzozowa 92, 05-080 Laski, woj. mazowieckie
e-mail: profuturum@profuturum.pl
WWW: profuturum.pl
autor: Dagny Sawicka (profuturum@profuturum.pl)

Źródło:
http://ogloszenia.ngo.pl/x/1008134

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Podpisz się
PostNapisane: Pt wrz 12, 2014 12:59 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Podpisz się, a następnie podrób swój podpis...

Poszukujemy osób z dysfunkcją wzroku, które wezmą udział w badaniach dotyczących podpisu ręcznego. Badania przeprowadzi dr Grzegorz Duniec, specjalista ekspertyzy pisma, członek Polskiego Stowarzyszenia Grafologów, który przygotowuje rozprawę naukową z zakresu kryminalistycznych badań pisma ręcznego w dyscyplinie nauk prawnych. Głównym zagadnieniem, nad jakim obecnie pracuje, jest analiza katalogu cech pisma ręcznego w podpisach osób niewidomych i słabowidzących oraz podrobienie i naśladowanie podpisów tej grupy osób.
Badanie odbędzie się 16 września 2014 roku o godzinie 8:30 w siedzibie Polskiego Związku Niewidomych przy ul. Konwiktorskiej 9 w Warszawie i polegało będzie na pobraniu prób podpisów zgodnie z procedurami stosowanymi w kryminalistycznych badaniach pisma ręcznego.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Mariolą Kozłowską (tel. 22 831 33 83 lub e-mail: pzn@pzn.org.pl)

Źródło:
BIP, nr 18 (87), wrzesień 2014

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Copywriter
PostNapisane: Śr wrz 17, 2014 13:40 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Copywriter - Warszawa
Dodano: 2014-09-17 Autor: Aleksandra Jakubaszek



Profil stanowiska:
Przygotowywanie treści ofert e-commerce.

Praca kreatywna (pisanie lub redagowanie) nad rozmaitymi materiałami dla firmy (bannery, newslettery itd.).

Wymagania:
Lekki język, kreatywność i nieszablonowe myślenie.
Doskonała znajomość ortografii, interpunkcji.
Efektywność, dobra organizacja pracy, motywacja i zapał.
Mile widziane doświadczenie (dziennikarstwo, copywriting).
Orzeczenie o niepełnosprawności.

Oferujemy:
Możliwość zdobycia doświadczenia w bardzo dynamicznym środowisku branży e-commerce.
Pracę w młodym i otwartym zespole nastawionym na rozwój.
Możliwość sprawdzenia się w pracy pełnej wyzwań.

Miejsce pracy:
Warszawa
Okres publikacji: 2014-09-17 - 2014-10-17
Podpis: Aleksandra Jakubaszek
Telefon: 692 616 266
E-mail: ajakubaszek@groupon.com

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/190305

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt wrz 23, 2014 07:04 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Pracownik biurowy/ Telefoniczny konsultant klienta - Legionowo
Dodano: 2014-09-18 Autor: Magdalena

Profil stanowiska:
- wprowadzanie danych do elektronicznej bazy klientów
- tworzenie zestawień i raportów
- telefoniczne umawianie spotkań handlowców z klientami

Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Office
- dobra dykcja
- odpowiedzialność i skrupulatność

Oferujemy:
- umowę o pracę na 1/1 etat
- niezbędne szkolenia
- pracę w miłej atmosferze
- możliwość rozwoju

Miejsce pracy:
Legionowo

Uwagi:
Biuro znajduje się na pierwszym piętrze, brak windy

Okres publikacji: 2014-09-18 - 2014-10-18
Podpis: Magdalena
E-mail: rekrutacja.legionowo@phonemark.pl

Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/190381

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz wrz 25, 2014 13:39 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Autor: Zuzanna Ziajko

Tylko do 3 października 2014 r. zgłaszać można kandydatów do konkursu „Człowiek bez barier”. Konkurs ten, już po raz 12. organizowany przez Integrację, jest okazją do promocji osób z niepełnosprawnością oraz ich społecznych i zawodowych postaw. Patronat honorowy nad konkursem objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.
W dotychczasowych edycjach konkursu zostało wyróżnionych 59 osób, wśród których znaleźli się m.in. przedstawiciele świata polityki, działacze społeczni, sportowcy, artyści oraz reprezentanci lokalnych społeczności, budzący powszechny podziw i szacunek. Spośród nich jedenaścioro zdobyło zaszczytny tytuł „Człowiek bez barier” (w każdym roku jest to jedna osoba).
Wierzymy, że tegoroczna, 12. edycja wyłoni kolejnych bohaterów, którzy zainspirują nie tylko środowisko osób z niepełnosprawnościami.
Uroczysta Gala konkursu odbędzie się 2 grudnia br. w Zamku Królewskim w Warszawie. Uświetni ją występ wokalistki i kompozytorki Grażyny Łapińskiej.
Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń. Szczegóły konkursu oraz regulamin znajdą Państwo na stronie: www.czlowiekbezbarier.org

Partnerzy instytucjonalni Gali:

Loga od lewej: PFRON i warszawska Syrenka z napisem

Partnerzy:

Loga od lewej: Poczta Polska, Fundacja Orange

Patroni medialni:

Loga od lewej: Gazeta Wyborcza, Jedynka Polskie Radio, Niepelnosprawni.pl, Ngo.pl

Data opublikowania dokumentu: 2014-09-23, 12.06
Źródło:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/190740

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn wrz 29, 2014 13:35 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Internet i GPS – nowe szkolenia Fundacji Vis Maior

Fundacja Vis Maior zaprasza osoby niewidome i słabowidzące na szkolenie z zakresu wykorzystania narzędzi internetowych oraz nawigacji satelitarnej GPS. Oferta jest przeznaczona dla kandydatów, którzy w dobrym stopniu opanowali umiejętność obsługi komputera przy pomocy programów udźwiękawiających lub powiększających i sprawnie posługują się klawiaturą.

Zapraszamy osoby pełnoletnie z orzeczoną niepełnosprawnością wzroku w stopniu znacznym lub umiarkowanym (albo orzeczeniem równoważnym). Szkolenie odbędzie się w dwóch terminach:
17-23 listopada 2014 r.
16-22 lutego 2015 r.
Zajęcia będą odbywać się w Warszawie, w siedzibie fundacji. W każdym z dwóch terminów potrwają od poniedziałku rano do niedzieli po południu włącznie. Uczestnicy zostaną podzieleni na dwie grupy, z których każda otrzyma 7 godzin szkolenia dziennie, zamiennie w grupie przed- lub popołudniowej. Uczestników obowiązuje udział we wszystkich zajęciach.
Przewidywany zakres tematyczny to: obsługa aplikacji internetowych, blogowanie z WordPressem, zakupy i obsługa rachunku przez Internet, aktualizacja strony internetowej, praktyczne wykorzystanie nawigacji satelitarnej GPS w terenie.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Zapraszamy osoby zainteresowane z całej Polski. W czasie szkolenia nie przewidujemy obecności przewodników, natomiast w sprawnym przeprowadzeniu zajęć będą pomagali wolontariusze. Zapewniamy jeden ciepły posiłek w ciągu dnia.
Rekrutacja na szkolenie jest dwuetapowa. Każdy zainteresowany proszony jest o wypełnienie ankiety znajdującej się na stronie fundacji www.fundacjavismaior.pl w zakładce Projekty, projekt „Kurs na samodzielność”. Ankieta dostępna jest w formacie Word. Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: a.baranowska@fundacjavismaior.pl lub pocztą do siedziby Fundacji Vis Maior: ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 10, 02-366 Warszawa.
Osoby chcące uczestniczyć w szkoleniu listopadowym przesyłają ankietę w terminie do 20 października 2014 r. Ankiety nadesłane później będą rozpatrywane przy naborze uczestników na szkolenie w lutym 2015 r., przy czym o przewidywanym zamknięciu drugiego naboru poinformujemy w oddzielnym komunikacie na stronie Fundacji. Z kandydatami spełniającymi kryteria uczestnictwa zostaną przeprowadzone telefoniczne rozmowy kwalifikacyjne. Wszystkie osoby uczestniczące w naborze do pierwszej tury szkolenia zostaną poinformowane o jego wyniku najpóźniej do 5 listopada 2014 r.
Szkolenia są realizowane w ramach projektu „Kurs na samodzielność”. Podnoszenie samodzielności osób niewidomych w różnych obszarach funkcjonowania”, współfinansowanego ze środków PFRON.

Źródło:
Biuletyn Informacyjny „Pochodni” BIP, nr 19 (88), wrzesień 2014

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn wrz 29, 2014 13:36 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Internet i GPS – nowe szkolenia Fundacji Vis Maior

Fundacja Vis Maior zaprasza osoby niewidome i słabowidzące na szkolenie z zakresu wykorzystania narzędzi internetowych oraz nawigacji satelitarnej GPS. Oferta jest przeznaczona dla kandydatów, którzy w dobrym stopniu opanowali umiejętność obsługi komputera przy pomocy programów udźwiękawiających lub powiększających i sprawnie posługują się klawiaturą.

Zapraszamy osoby pełnoletnie z orzeczoną niepełnosprawnością wzroku w stopniu znacznym lub umiarkowanym (albo orzeczeniem równoważnym). Szkolenie odbędzie się w dwóch terminach:
17-23 listopada 2014 r.
16-22 lutego 2015 r.
Zajęcia będą odbywać się w Warszawie, w siedzibie fundacji. W każdym z dwóch terminów potrwają od poniedziałku rano do niedzieli po południu włącznie. Uczestnicy zostaną podzieleni na dwie grupy, z których każda otrzyma 7 godzin szkolenia dziennie, zamiennie w grupie przed- lub popołudniowej. Uczestników obowiązuje udział we wszystkich zajęciach.
Przewidywany zakres tematyczny to: obsługa aplikacji internetowych, blogowanie z WordPressem, zakupy i obsługa rachunku przez Internet, aktualizacja strony internetowej, praktyczne wykorzystanie nawigacji satelitarnej GPS w terenie.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Zapraszamy osoby zainteresowane z całej Polski. W czasie szkolenia nie przewidujemy obecności przewodników, natomiast w sprawnym przeprowadzeniu zajęć będą pomagali wolontariusze. Zapewniamy jeden ciepły posiłek w ciągu dnia.
Rekrutacja na szkolenie jest dwuetapowa. Każdy zainteresowany proszony jest o wypełnienie ankiety znajdującej się na stronie fundacji http://www.fundacjavismaior.pl w zakładce Projekty, projekt „Kurs na samodzielność”. Ankieta dostępna jest w formacie Word. Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: a.baranowska@fundacjavismaior.pl lub pocztą do siedziby Fundacji Vis Maior: ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 10, 02-366 Warszawa.
Osoby chcące uczestniczyć w szkoleniu listopadowym przesyłają ankietę w terminie do 20 października 2014 r. Ankiety nadesłane później będą rozpatrywane przy naborze uczestników na szkolenie w lutym 2015 r., przy czym o przewidywanym zamknięciu drugiego naboru poinformujemy w oddzielnym komunikacie na stronie Fundacji. Z kandydatami spełniającymi kryteria uczestnictwa zostaną przeprowadzone telefoniczne rozmowy kwalifikacyjne. Wszystkie osoby uczestniczące w naborze do pierwszej tury szkolenia zostaną poinformowane o jego wyniku najpóźniej do 5 listopada 2014 r.
Szkolenia są realizowane w ramach projektu „Kurs na samodzielność”. Podnoszenie samodzielności osób niewidomych w różnych obszarach funkcjonowania”, współfinansowanego ze środków PFRON.

Źródło:
Biuletyn Informacyjny „Pochodni” BIP, nr 19 (88), wrzesień 2014Osoby niewidome i słabowidzące z orzeczeniem o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności w Warszawie mogą za darmo korzystać z komunikacji miejskiej, nie tylko z autobusów i tramwajów, ale też z pociągów i metra. Dotyczy to także ich przewodników. Jednak do niedawna osoby przybywające spoza stolicy lub mniej zorientowane w warszawskich subtelnościach, z forsowaniem bramek metra mogły mieć kłopot. Od 16 września problem nie istnieje. Na wszystkich stacjach pierwszej linii warszawskiego metra zainstalowano automaty, z których można pobrać wejściówki otwierające bramki.

Na stacji Centrum do dyspozycji pasażerów oddano cztery urządzenia, na stacjach Marymont, Wilanowska i Ursynów po trzy, a na pozostałych po dwa.
Wejściówki są wielokrotnego użytku. Dotychczas były dostępne tylko w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM oraz u dyżurnych stacji metra. Wyglądają jak zwykłe bilety kartonikowe z paskiem magnetycznym. Są przeznaczone dla osób, które mają prawo do bezpłatnych przejazdów oraz korzystają z biletów kupionych przez telefon komórkowy lub w automacie w autobusie MZA. Przypominamy, że osoby, które są uprawnione do bezpłatnych przejazdów muszą jednak pamiętać, by mieć przy sobie odpowiedni dokument, prawo to poświadczający.

Źródło:
Biuletyn Informacyjny „Pochodni” BIP, nr 19 (88), wrzesień 2014

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn wrz 29, 2014 13:41 
Offline

Dołączył(a): N maja 26, 2013 00:42
Posty: 1798
Internet i GPS – nowe szkolenia Fundacji Vis Maior

Fundacja Vis Maior zaprasza osoby niewidome i słabowidzące na szkolenie z zakresu wykorzystania narzędzi internetowych oraz nawigacji satelitarnej GPS. Oferta jest przeznaczona dla kandydatów, którzy w dobrym stopniu opanowali umiejętność obsługi komputera przy pomocy programów udźwiękawiających lub powiększających i sprawnie posługują się klawiaturą.

Zapraszamy osoby pełnoletnie z orzeczoną niepełnosprawnością wzroku w stopniu znacznym lub umiarkowanym (albo orzeczeniem równoważnym). Szkolenie odbędzie się w dwóch terminach:
17-23 listopada 2014 r.
16-22 lutego 2015 r.
Zajęcia będą odbywać się w Warszawie, w siedzibie fundacji. W każdym z dwóch terminów potrwają od poniedziałku rano do niedzieli po południu włącznie. Uczestnicy zostaną podzieleni na dwie grupy, z których każda otrzyma 7 godzin szkolenia dziennie, zamiennie w grupie przed- lub popołudniowej. Uczestników obowiązuje udział we wszystkich zajęciach.
Przewidywany zakres tematyczny to: obsługa aplikacji internetowych, blogowanie z WordPressem, zakupy i obsługa rachunku przez Internet, aktualizacja strony internetowej, praktyczne wykorzystanie nawigacji satelitarnej GPS w terenie.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Zapraszamy osoby zainteresowane z całej Polski. W czasie szkolenia nie przewidujemy obecności przewodników, natomiast w sprawnym przeprowadzeniu zajęć będą pomagali wolontariusze. Zapewniamy jeden ciepły posiłek w ciągu dnia.
Rekrutacja na szkolenie jest dwuetapowa. Każdy zainteresowany proszony jest o wypełnienie ankiety znajdującej się na stronie fundacji http://www.fundacjavismaior.pl w zakładce Projekty, projekt „Kurs na samodzielność”. Ankieta dostępna jest w formacie Word. Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: a.baranowska@fundacjavismaior.pl lub pocztą do siedziby Fundacji Vis Maior: ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 10, 02-366 Warszawa.
Osoby chcące uczestniczyć w szkoleniu listopadowym przesyłają ankietę w terminie do 20 października 2014 r. Ankiety nadesłane później będą rozpatrywane przy naborze uczestników na szkolenie w lutym 2015 r., przy czym o przewidywanym zamknięciu drugiego naboru poinformujemy w oddzielnym komunikacie na stronie Fundacji. Z kandydatami spełniającymi kryteria uczestnictwa zostaną przeprowadzone telefoniczne rozmowy kwalifikacyjne. Wszystkie osoby uczestniczące w naborze do pierwszej tury szkolenia zostaną poinformowane o jego wyniku najpóźniej do 5 listopada 2014 r.
Szkolenia są realizowane w ramach projektu „Kurs na samodzielność”. Podnoszenie samodzielności osób niewidomych w różnych obszarach funkcjonowania”, współfinansowanego ze środków PFRON.

Źródło:
Biuletyn Informacyjny „Pochodni” BIP, nr 19 (88), wrzesień 2014Osoby niewidome i słabowidzące z orzeczeniem o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności w Warszawie mogą za darmo korzystać z komunikacji miejskiej, nie tylko z autobusów i tramwajów, ale też z pociągów i metra. Dotyczy to także ich przewodników. Jednak do niedawna osoby przybywające spoza stolicy lub mniej zorientowane w warszawskich subtelnościach, z forsowaniem bramek metra mogły mieć kłopot. Od 16 września problem nie istnieje. Na wszystkich stacjach pierwszej linii warszawskiego metra zainstalowano automaty, z których można pobrać wejściówki otwierające bramki.

Na stacji Centrum do dyspozycji pasażerów oddano cztery urządzenia, na stacjach Marymont, Wilanowska i Ursynów po trzy, a na pozostałych po dwa.
Wejściówki są wielokrotnego użytku. Dotychczas były dostępne tylko w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM oraz u dyżurnych stacji metra. Wyglądają jak zwykłe bilety kartonikowe z paskiem magnetycznym. Są przeznaczone dla osób, które mają prawo do bezpłatnych przejazdów oraz korzystają z biletów kupionych przez telefon komórkowy lub w automacie w autobusie MZA. Przypominamy, że osoby, które są uprawnione do bezpłatnych przejazdów muszą jednak pamiętać, by mieć przy sobie odpowiedni dokument, prawo to poświadczający.

Źródło:
Biuletyn Informacyjny „Pochodni” BIP, nr 19 (88), wrzesień 2014Fundacja „Pies Przewodnik”, współpracująca z Fundacją „Vis Maior” zaprasza na szkolenie, odbywające się w ramach projektu „Orientacja przestrzenna osób niewidomych poruszających się z psami przewodnikami”, dofinansowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
W Polsce co raz więcej osób niewidomych korzysta lub chce skorzystać z pomocy psa przewodnika. W kraju jest jednak zbyt mało specjalistów, którzy mogliby udzielić im fachowej porady w ich miejscu zamieszkania. Dlatego też chcemy podzielić się naszą wiedzą NT. wspierania obecnych i przyszłych właścicieli psów przewodników. z osobami, które na co dzień mają kontakt z niewidomymi. Do udziału w szkoleniu zapraszamy zarówno tyflopedagogów, jak i nauczycieli pracujących w ośrodkach szkolno-wychowawczych dla osób z dysfunkcją wzroku, studentów tyflopedagogiki, wolontariuszy, pracowników organizacji pozarządowych oraz członków rodzin właścicieli psów z terenu całej Polski. Zajęcia poprowadzą tyflopedagodzy i treserzy posiadający bogate doświadczenie w pracy z psami przewodnikami i ich właścicielami, a także niewidomi trenerzy poruszający się z psami. Odpowiedzą oni na pytania: czy pies przewodnik to rozwiązanie dla każdego; na czym polega różnica w poruszaniu się z białą laską i psem; jak uczyć orientacji osobę korzystającą z jego pomocy; jakie są obowiązki właściciela wobec psa; jakie prawa mu przysługują; jak reagować na niewłaściwe zachowania psa i informować o nich osobę niewidomą; jak powinne wyglądać właściwe relacje duetu człowiek-pies z otoczeniem.
Szkolenie odbędzie się w Warszawie w dniach 3-6 października. Zapewniamy noclegi i wyżywienie. Koszt przyjazdu pokrywają uczestnicy.
Wypełnione formularze zgłoszeniowe prosimy przesyłać do dnia 30 września na adres m.raczynska@fundacjavismaior.pl.

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn wrz 29, 2014 13:41 


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Tłumaczenie phpBB3.PL